Dé feestlocatie in hartje hoogstraten

Le CirQ was oorspronkelijk de oude bioscoopzaal van Hoogstraten die deel uitmaakte van de ROMA-bioscopen. De ruimte is nu compleet gerestaureerd en omgebouwd tot een multifunctionele zaal waarin de oude bioscoop/theaterzaal nog duidelijk te herkennen is. 

“Wilt u iets anders dan het klassieke feest en dit tegen een betaalbare prijs?  Dan bent u bij Le CirQ op het juiste adres.”

Le CirQ is met zijn unieke uitstraling de geschikte locatie om uw trouwfeest, bedrijfsfeest, babyborrel of verjaardagsfeest te organiseren.  Daarnaast kan de zaal perfect omgetoverd worden om te gebruiken voor evenementen zoals fuiven, discotheek, klassieke concerten, optredens en theateropvoeringen.  Feesten of evenementen zijn pas vanaf 50 pers mogelijk.  Dranken worden steeds door ons bediend en we kunnen met onze eigen catering ook allerhande voorzien.  De klant is vrij om voor het eten ook een ander cateringbedrijf aan te stellen.
Het enthousiaste team van Le CirQ vormt samen met zijn professionele licht- en geluidsinstallatie de basis waardoor een super feest gegarandeerd is!



- Le CirQ is gelegen in het hartje van de bruisende stad Hoogstraten.
- Vlot bereikbaar en slechts 2 kilometer verwijderd van snelweg E19 Antwerpen-Breda (afrit 2).
- Betaalbaar concept : Drankenforfait all-in, vrij van catering (excl. dranken en bediening), eigen keuze van DJ, etc.
- Onze vakbekwame technici sturen moeiteloos onze professionele licht- en geluidsinstallatie, stroboscopen, PA, laser, color changers, een rookmachine, draadloze microfoons, een videomixer en een groot doorzichtprojectiescherm met projector aan.
- Multifunctionele zaal waarbij je verschillende sferen kan creëren
- Overnachtingsmogelijkheden
- Locatie tot 650 personen


“Ons uitgangspunt voor elk evenement is om de juiste formule te kunnen aanbieden.  Dit wordt merendeels bereikt door een open communicatie, gedrevenheid en flexibiliteit.  Samen met de klant bespreken we steeds de indeling van de zaal, gebruik van infrastructuur, al dan niet de catering, de drankformule, de promotie en de prijs.  Zo is er voor elk budget een spetterend feest mogelijk.”